הטור של מל ליום ששי: כל מה שרציתם לדעת על הטרייד של כריס פול / מנחם לס

 

הדבר המעניין ביותר ב-NBA בשלושת הימים האחרונים היה הטרייד של כריס פול מהקליפרס לרוקטס. אפילו מעניין יותר מפיטוריו של פיל ג'קסון. יש לי לומר כמה מילים על הטרייד הזה.

 

1. שמעתם זאת כאן לראשונה: הטרייד של כריס פול הוא מצויין לקליפרס

לקליפרס לא היתה ברירה אלא להסכים לטרייד שכריס פול ביקש, עם אולטימטום: או שתעשו אותו (והוא ישתכר את ה-24 מיליון בעונה הבאה לפני שיחתום הסכם חדש עם יוסטון, כשהם "יורשים" את 'זכויות בירד' שלו מהקליפרס, או שהוא יחתום עם יוסטון כשחקן חופשי בעוד כמה ימים.

כולם מרחמים על הקליפרס כאילו כוכב העל הזה תפש אותם בצוואר וחנק אותם עד שיסכימו לטרייד.

אז לי ישנם כמה דברים לומר בנושא:

אין לי דבר נגד כריס פול. אני לא מחבב אותו ולא בר-פלוגתא שלו (גיא! אני מקווה שכתבתי נכון. בר-פלוגתא לא יצא מהאיכסון במוחי אל הכתב או המחשבה כנראה מגיל 14 כשהמורה שולמית זיו לימדה אותנו 'עברית ספרותית'). הוא סתם שחקן מערבי נוטה להשמנה ואני יודע שהוא אחד הפוינטים הטובים בליגה.

אבל הוא גם שחקן שאף פעם לא הגיע לשום אליפות. לא בתיכון, לא בווייק פורסט יוניברסיטי (שעתיים וחצי נסיעה מביתי), ולא ב-NBA. איש גם לא יודע אם, ואיך, הוא יצליח להסתדר עם ג'יימס הארדן, ומייק ד'אנטוני. אני מאחל לו רק טוב כי אני מחפש קבוצה שתחזיר את הווריורס לגודלה האמיתי שהורגלנו לו מאז שנות ה-60.

מה שאני לא מבין הוא למה כולם חושבים שהקליפרס הרסה את עצמה עם הטרייד הזה. מחשבתי הפוכה לחלוטין, ואני כבר רואה את אצבעו של ג'רי ווסט בטרייד הזה. תגידו לי אתם: אם מישהו מציע לכם את מונטרזל הראל, פטריק בברלי, לו ויליאמס, סם דקר, ובחירת דראפט סיבוב ראשון עבור השמנמן הנמוך הזה (1.83 מ' לפני שהוא מסתפר) לא הייתם חוטפים את ההצעה בשלוש ידיים?

אני כן. אני לא יודע אם יוסטון חזקה היום יותר איתו ובלי הארבעה או לא, אבל אני יודע ע-ל  ב-ט-ו-ח  שהקליפרס כבר חזקה הרבה יותר, וזה עוד לפני בחירת הדראפט של העונה הבאה.

אני לא כל כך בטוח בקשר לדוק ריברס, אבל אני יודע שכל מאמן אחר – בהשפעת ג'רי ווסט – הופך את סם דקר לשחקן מצויין, ואני שפוט על מונטרזל הראל עוד כשהיה סופומור בלואיוויל. אני רואה בו קרל מלון עתידי עם פיתוח נכון שמייק ד'אנטוני נכשל בו בהעדפתו העקשנית של קלינט קפלה.  בברלי יהיה פוינט גארד טוב מאד מהספסל, ולו ויליאמס הוא אחלה שחקן בכל סיטואציה שתזרוק אותו.

ואז כמובן שישנה בחירת דראפט ראשונה של יוסטון בשנה הבאה.

אני כבר רואה את השפעתו של ג'רי ווסט בקבוצתו החדשה שהוא יועצה, והוא רק אחרי 8 ימי עבודה!

2. למה כריס פול החליט לעזוב את הקליפרס?

ידוע שכריס פול אוהב מאד את לוס אנג'לס. הוא מאמין שזאת העיר בה חיים הכוכבים הגדולים. ישנם דברים מוזרים בעולם, ואהבתו של כריס את העיר הוא אחד מהם. אז אם הוא אוהב כל כך את העיר, מה יש לו לחפש ביוסטון?

הנה ציטוט מ-USA TODAY:

Chris Paul loved Los Angeles.He loved the city. He loved the fit for his family. He loved the off-court opportunities that are always more plentiful for elite athletes in Tinsel Town. He loved the idea of that five-year, $210 million contract that only the Clippers could provide this summer

אז למה לעזוב? הנה כמה תשובות (כשאני לא בטוח בסדר החשיבויות לגביו)

א.כריס פול רוצה לשחק בקבוצה שלדעתו תוכל לנצח את הווריורס. היום הופיעה ידיעה באתר החובבים של יוסטון (דרך ה-SB) שכריס פול אף פעם לא אהב לשחק בקליפרס. הוא אמר של-DNA של משחקו אין מקום בקבוצה כמו הקליפרס. נאמר לו שיוסטון עושה הכל להחתים את פול ג'ורג' (ראו סעיף ה') ושיוסטון מתכוננת להרים "SUPER TEAM". פול אף פעם לא אהב את המשחק השכונתי של הקליפרס ואת אי יכולתו לנהל שם משחק קבוצתי. הוא מאמין שמייק ד'אנטוני הוא מאמן שהרבה יותר מתאים לסגנון המשחק שלו, ושהוא יצליח להראות את יכולתו האמיתית רק תחת מייק ד'אנטוני.

ב.כריס פול ודוק ריברס אף פעם לא אהבו אחד את השני!

*כריס פול האמין שהאבא נותן יחס מיוחד לבנו. לדעתו אוסטין ריברס שיחק יותר מדי דקות, ולא קיבל ביקורת קשה מספיק על שגיאות שביצע וזריקות רחוקות מדי שלקח. (אני אגב חושב בדיוק להיפך: אני חושב שדוק לא רצה שיאשימו אותו בנפוטיזם  -'העדפת בני משפחה – ולא נתן לבנו מספיק דקות, ולא העלה אותו מספיק בחמישייה). מה שכן ידוע זה שאוסטין היה ציפור מתבודדת בקליפרס. לא היה לו (ואין לו) אף חבר בקבוצה. כריס פול האשימו באף גבוה והרגשת עליונות, אבל שחקנים כג'יי ג'יי רדיק מאשימים למעשה את השחקנים עצמם שסירבו להתקרב ל'בן המאמן' כדי שלא ייחשבו כמצפים ליחס מיוחד. גלן דייויס כתב בטוויטר שלו על רגש 'העליונות' של אוסטין, ואוסטין הגיב לו בחריפות על כך (ripping him publicly)

מייקל אייבס מ-ESPN מסביר ומתאר את עבר החיכוכים בין השניים.(ESPN’s Michael Eaves shared several alleged reasons)

ג. כריס פול לא סלח לקליפרס על סרובם לטרייד שהניקס הציעה להם (ושכרמלו הסכים לו): כרמלו וסאשה ווצ'ביק עבור ג'מל קרופורד, אוסטין ריברס, ופול פירס.

ד. כריס פול תמיד אמר שאחד מרצונותיו בכדורסל הוא לשחק עם ג'יימס הארדן. כשהשבוע פורסמו כל הבעיות שהיו לו עם דוק ריברס, המאמן אמר: "הכל שטויות. ההחלטה שלו היתה החלטת כדורסל נטו. הוא פעם אמר לי שהוא היה רוצה מאד לשחק עם ג"ימס הארדן. כמובן שלא בגלל זה הוא החליט לעבור לרוקטס. הוא בוודאי חשב ששם סיכוייו לזכות באליפות הם גדולים יותר". אני בטוח שכריס פול זוכר גם את הקואורדינציה הגדולה שהיתה ביניהם באולימפיאדת לונדון כשמייק ששבסקי העלה אותם כמספרי 1 ו-2 שהסתדרו נהדר ביחד.

ה. את הסיפור הזה אין ביכולתי להוכיח, אבל בכמה אתרים הופיעו ידיעות שדרל מוריי אמר לכריס פול שהסיכויים שאחרי ה-1 ביולי פול ג'ורג' מהפייסרס יחתום ברוקטס "הם גדולים מאד". המשפט הזה הופיע ב-SN:

Brian Windhorst of ESPN said on SportsCenter Wednesday that the Rockets also have Paul George.

ג'ק מלוני מ-CBS SPORT אמר דבר דומה ( (h/t Jack Maloney of CBS Sport) כשהוא כותב:

 

(דוק ריברס: "אין, ולא היתה אף פעם בעייה בינינו")

.3. האם כריס פול יסתדר עם מייק ד'אנטוני?

א. עד היום מייק ד'אנטוני מספר לכל מי שחפץ לשמוע איזה כאב בישבן היה זה לאמן את קובי בריאנט:

Mike D'Antoni still tells people what a pain Kobe Bryant was

 

ב. הארדן? הוא לא אהב לשחק ברוקטס עם כוכב אחר – דווייט האווארד – והוא גם לא אהב להיות השלישי בחשיבות ב-OKC. הוא שתקן שלא אוהב לדבר אך הכעס והזעם מתגברים ונשארים חבויים בנשמה, וזה הדבר המסוכן ביותר.

ג. כריס פול אף פעם לא אהב לשחק עם בלייק גריפין.

היכול להיות שמייק ד'אנטוני, ג'יימס הארדן, וכריס פול הם "מלאי שנאה"? או בואו נאמר כך: לא אוהבים שזרי הדפנה הולכים לראש אחר? האם כל אחד מהם הוא אלפא דוג בנפשו שלא מוכן שמישהו אחר ייקח את תואר האלפא?

.אז איך כותב סמיק ביו אס איי טודיי?

So now D'Antoni, Harden and Paul will team up in Houston to try to prove to the many skeptics around the NBA that they can become adept at making the most of talent around them.

כל אחד מהם הצטיין עד עתה בעשייה בדרכו הוא. כל אחד מהם תמיד רצה להיות ב-TOTAL CONTROL כדי להראות את גדולתו-הוא.

כבר כתבתי כאן לפני שבוע או שבועיים: כימייה קבוצתית היא דבר שאין לנבא את הצלחתו למפרע. בווריורס הכל עובד כמכונה משומנת. כדי שלרוקטס יהיה סכוי לנצח את הווריורס הם חייבים:

  1. להביא את פול ג'ורג' כפי שנאמר לפול
  2. להתפלל לכימייה קבוצתית עם ג'יימס הארדן, כריס פול, פול ג'ורג' , ומייק 'אנטוני כמאמן.
 לכל אחד מהם ישנן את הבעיות שלו.
*לג'יימס הארדן את האינסטינקט שרק הוא יכול לעשות את זה.
*לכריס פול האמונה שהוא יודע טוב יותר מכולם (כולל המאמן) מה צריך לעשות.
*לפול ג'ורג' את האינסטיקט ל-ISOLATION
*ולמייק ד'אנטוני האופי הדיקטטורי המתחבא מתחת שפמו כאילו הוא האיש הנוח ביותר בעולם. WRONG! הוא דיקטטור שדברים חייבים להיעשות כפי הוא מאמין בהם.
ישנו סיכוי שהמשחק שהם יפתחו יספק את האינסטינקטים של כל אחד מהם, כשאפילו פול ג'ורג' הוכיח לכולם בריו שהוא יודע, ומסוגל, לשחק משחק קבוצתי. מה שעוד יעזור היא העובדה שמייק ד'אנטוני חי ומת על הפיק-אנד-רול, וכריס פול הוא אחד הטובים בביזנס בזה. כריס פול גם יתאים לרצונו של מייק ד'אנטוני למשחק מהיר, ושלשות בכל הזדמנות.
למזלו של מייק 'אנטוני כריס פול הוא לא קובי בריאנט בלייקרס, והוא לא כרמלו אנטוני בניקס, ויש לי רושם שהראש שלו יעבוד באותו גל של מאמנו.

אבל שאלוהים ישמור אם הראשים של כריס פול ומייק 'אנטוני לא יעבדו באותו גל: שניהם עקשנים כפרדים, ואם יהיה פיצוץ הוא יהיה אפילו גדול יותר משהיה עם קובי וכרמלו.

כיצד יבוא הפיצוץ?
שתי אפשרויות:

1. כריס פול חייב לתת להארדן להמשיך להיות האלפא דוג של הרוקטטס, ולהסתפק בלהיות המארגן, החושב, והדואג שהכל יעבוד כהלכה. אם כריס פול לא יסתפק בדברים הללו, אני רואה פיצוץ אפילו שהארדן הוא 'האיש השקט' שלא מדבר ולא מתלונן.

2. אם הווריורס יחגגו עליהם עם עוד ניצחון קליל העונה, ובעונה הבאה כריס פול ידגדג כבר את גיל ה-34. המשבר, האכזבה, האשמות… אלוהים ישמור!

 

(הארדן חייב להמשיך להיות האלפא דוג, אפילו עם כריס פול ופול ג'ורג')

אני מקווה שהכל יצליח ויוסטון יהיו אלופי המערב!

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
133 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
גיא הרשע
גיא הרשע
30 ביוני 2017 7:06

התרגום המילולי של בר פלוגתא הוא 'בן מחלוקת'.
בעממית – צ'ילבה…

דוגמאות:

ווילט וראסל,
בירד ומג'יק,
k_700 ואפלטון,
דדי ומנחם…

מנחם לס
מנחם לס
30 ביוני 2017 7:08

דדי ואני על הכיפאק!

אבל אני יודע שאמרת בצחוק

גיא הרשע
גיא הרשע
30 ביוני 2017 7:22
Reply to  מנחם לס

ברי פלוגתא הם לא אויבים,
הם מי שיש ביניהם מחלוקת.

הלל הזקן ושמאי הזקן הם הדוגמה הטובה ביותר.

Mbk
Mbk
30 ביוני 2017 7:33

איזה מחלוקת הייתה בין בירד למגיק ?

גיא הרשע
גיא הרשע
30 ביוני 2017 7:42
Reply to  Mbk

קיוויתי שההומור שתיבל את התגובה יהיה קצת יותר ברור, והרבה יותר מוצלח…

(ובלי קשר, 4.5 השעות ש-ESPN עשו על היריבות בין הלייקרס והסלטיקס בכלל, ובין מג'יק ובירד בפרט –
דוקו מופתי.)

Mbk
Mbk
30 ביוני 2017 7:51

יש לינק ?

Angel Eyes
Angel Eyes
30 ביוני 2017 9:38

בני פלוגתא ולא ברי פלוגתא….. בר רק בזכר יחיד:
בר מצווה
בת מצווה
בני מצווה
וכך גם בני פלוגתא.

גיא הרשע
גיא הרשע
30 ביוני 2017 9:54
Reply to  Angel Eyes

אני איש הגליל, ובארמית הגלילית ישנה ההטיה "ברת" (ברת מצווה, לדוגמה),
ובהשאלה – ברי מזל, ברי פלוגתא.

(סתם התפלפלות שלי. אתה צודק.)

(אני חושב שרוב האנשים נוהגים לומר 'ברי מזל', ולא 'בני מזל'. מסוג המקרים בהם החלטה של האקדמיה אי שם בשנות ה-60' כבר לא ממש תופסת…)

Berch
Berch
30 ביוני 2017 11:48

כמו עם השחרחוק שאני אישית אהבתי 🙂

גיא הרשע
גיא הרשע
30 ביוני 2017 12:04

הטלפון נשאר טלפון,
אבל המברק החליף את הטלגרמה, ומכללה את הקולג'.
משפחת בן יהודה. לפחות הם ניסו…

(הכי משעשע : מַלְעָב. אנחנו נשארנו עם 'ספורט')

MJ234523
MJ234523
30 ביוני 2017 7:12

עוד הערה ברשותך מנחם…

כותבים אחסון ולא אכסון מלשון מחסן ולא מלשון אכסניה

ולדעתי השיעור היה עברית ארמית ולא עברית ספרותית

הייט אשברי
הייט אשברי
30 ביוני 2017 7:20

גם אם פול ג'ורג' יגיע, יוסטון לא יעברו את הווריורס. אני מאוד מעריך את ג'ורג' , אבל עדיין הוא לא יותר ממהדורה פחות דומיננטית של לברון. כריס פול הוא אוברייטד, אם לא לפני 5 שנים אז בוודאי היום . והארדן אמנם שחקן יעיל מאוד עם כל התיעוב שלי לצורת המשחק שלו, אבל כשהוא יחזור לעמדה 2 וויראה פחות את הכדור , הוא ייסגר בצורה יעילה יותר.
זו קבוצה לא מאוזנת, גם אם PG יגיע. אלופת המערב היא לא תהיה.

לגזור ולשמור.

דה שוט
דה שוט
30 ביוני 2017 8:56

אשברי – כמו (כמעט) תמיד אני מסכים עם הדברים שלך. ניתוח טוב. אני לא חושב שפול מוערך-יתר-על-המידה אבל ללא ספק הוא מעבר לשיאו. כשבאים לבחון אותו, צריך להשוות אותו לאלטרנטיבות : לילארד, סטף, וול, קיירי וכמובן ווסטברוק. ביום טוב הוא נדחק לחמשת הרכזים הטובים. בקושי.
באשר לפול ג'ורג' – להשוות אותו ללברון זה קצת מוגזם. לדעתי הוא היה בשיא שלו בתחילת העשור ולמרות גילו הצעיר יחסית, אני בספק אם יש לו עוד לאן להתפתח. המשחק שלו מפוזר מדי ואי אפשר לדעת מה בדיוק הוא הולך לתת לך בכל ערב נתון.
יוסטון ויתרו על הרבה נכסים ובראשם בברלי, אני לא בטוח שתהיה להם בשנה הבאה ריצה כמו זו שהייתה להם בתחילת השנה שעברה.
בקיצור – האופוזיציה ללוחמים שלך תבוא – אם בכלל – מכיוון אוק' סיטי. ראסל ווסטברוק קורץ מהחומר של כוכבי העל ואין גבול לעקומת ההתפתחות שלו. מהלך אחד או שניים מוצלחים של פרסטי – ויש למה לצפות.

גיא הרשע
גיא הרשע
30 ביוני 2017 9:06
Reply to  דה שוט

חתיכת אקרובטיקה, צריכים לעשות בת'אנדר בשביל להיות מסוגלים למהלכים כלשהם.
112 מיליון דולר בחוזים וכסף מת לעונה הקרובה.
ואז יש את הקאפ הולדס של גיבסון ורוברסון.
חוזים חדשים ל-2 (אם וכאשר) יהיו שווים לפחות 15 מיליון (ואני חושב שאני נותן הערכה סופר שמרנית, המציאות כנראה תהיה גבוהה ב-10 מיליון).

אם הת'אנדר בוחרים להחתים את גיבסון ואת רוברסון,
הם יהיו בקרוב 11 מיליון מעל רף המס.

והת'אנדר שונאים לשלם מס…

דה שוט
דה שוט
30 ביוני 2017 10:07

+ 10
הם באמת משלמים יותר מדי לשחקנים מסויימים (קאנטר) – אבל בפועל יש שם רק כוכב אחד וצריכה להיות להם דרך למצוא מקום לכוכב נוסף.
אני מניח שאני מדבר ממשאלת לב, יותר מאשר ההיגיון. אני מאוד מאמין בווסטברוק ובאמת חושב שרק הוא (מלבד לברון) יכול להוביל אופוזיציה ממשית ללוחמים. מבחינה טכנית – זה אכן בעייתי (כפי שהצגת).

מיקי
מיקי
30 ביוני 2017 13:52
Reply to  דה שוט

אני מסכים שמדובר במשאלת לב… ברצינות, אני לא מבין איך אפשר לראות בראסל, השחקן הכי אינדיבידואלי בליגה, מתחרה לקבוצה הכי קבוצתית בליגה. כמו שהוא שיחק השנה אין לו שום סיכוי, והבעיה היא, עם הזכיה באמ.וי.פי והכל, שאני ממש לא חושב שהוא מבין את זה. הדבר היחיד שראסל יכול לעשות כדי להפוך לקונטנדר לא בשנה הקרובה אבל כן מתישהו בעתיד, הוא ללכת לטיפול פסיכולוגי. ברצינות. הוא פשוט צריך להחליף לגמרי את הדיסקט. שמעתי שיש חכם זן אחד, שבעבר הצליח לטפל בכדורסלנים אינדיבידואליסטים, והוא די פנוי עכשיו. אם פיל מצליח לבגר את ראסל אראה בכך הישג לא פחות משמעותי מהשושלות המפורסמות. בחיי

דה שוט
דה שוט
30 ביוני 2017 15:37
Reply to  דה שוט

מסכים. ללא ספק ראסל חייב שינוי מהותי בתפיסה. טיפול פסיכולוגי זה לא רעיון רע. זה עבד לטוני סופראנו.
אבל,
היכולות שלו, בשימוש נכון, הן פוטנציאל בלתי מוגבל, ורק כוח כזה עשוי, אם בכלל, לעמוד מול ג"ס.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
30 ביוני 2017 9:11
Reply to  דה שוט

"ואין גבול לעקומת ההתפתחות שלו." – חחח..

תנסה אולי – "ואין גבול להתפתחות העקומה שלו."

דה שוט
דה שוט
30 ביוני 2017 10:07

חחח… +100

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
30 ביוני 2017 17:58

10000+ !!!

Angel Eyes
Angel Eyes
30 ביוני 2017 9:58

יש דרך תיאורטית שבה השילוב כריס פול והארדן יכול לעבוד (בלי פול ג'ורג'):

1. הארדן ופול עולים בחמישיה, הארדן בעמדה 2 בהילוך גבוה מתחילת המשחק, מפציץ מכל בלטה וחודר לסל לפני שהשומר שלו בכלל נכנס לקצב. אין לו מאץ' אפ בעמדה הזאת גם ככה, אולי תומפסון.

2. הארדן יורד לנוח; כריס פול נשאר לנהל את העסק.

3. כריס פול יורד, הארדן חוזר כרכז.

4. חזור על שלבים 1-3 עד לקריסת היריב.

בתרחיש זה במקום להביא כוכב שלישי, מחזקים את הצוות המסייע במספר 4 שיכול לתת פיק אנד רול ראוי וכמה ריבאונדים בהתקפה.

אפלטון
אפלטון
30 ביוני 2017 12:17
Reply to  Angel Eyes

לא לשכוח שנכון לעכשיו יש גם את אריק גורדון. 3 רכזים ברמה הכי גבוהה. בקונסטלציות מסויימות הארדן גם ישחק כ-3 סביר להניח, כשהיכולת שלו לשמור על שחקנים 3-4 הרבה יותר מוצלחת.
אריזה יכול לשחק כ-3 או 4 בשיטה של דאנתוני, ובשאיפה שיקבל הרבה יותר מנוחה שנה הבאה. אנדרסון אם ישאר יתן ריווח טוב, למרות שסביר יותר שלא ישאר ונראה אם יוסטון מצליחה להביא את מילסאפ (מסכים עם דדי שהסיכוי לקבלת פול ג'ורג' נראה אפסי, אבל גם היה נראה כך לגבי החתימה של כריס פול).
כך או כך יוסטון שמרו על גמישות מספקת עם 11 מיליון בחריגת טריידים (זה הבונוס הכי גדול בטרייד על פול, בניגוד אם היה מגיע כשחקן חופשי), שמרו על אפשרות לחוזה MLE מלא ושמרו על הבי אנואל אקספשן כדי למלא את הרוסטר שיהיה עמוק וטוב.

Angel Eyes
Angel Eyes
30 ביוני 2017 14:28
Reply to  אפלטון

הארדן כפורוורד שם את הסמול בסמול-בול…. אבל אם יש מישהו שיכול להפוך את זה לקוקילידה זה ד'אנטוני.

Smiley
Smiley
1 ביולי 2017 17:43
Reply to  אפלטון

אריק גורדון לא PG הוא SG בכל רמח איבריו

הייט אשברי
הייט אשברי
30 ביוני 2017 7:26

אני מסכים איתך , מנחם , שהטרייד הוא טוב לקליפרס שהוציאו את המקסימום מסיטואציה שהאלטרנטיבה שלה, הליכת פול ללא תמורה , גרועה בהרבה. וג'רי ווסט כיועץ הוא הברקה של באלמר.
מורי ויוסטון ? לא הרוויחו. לדעתי יוכח ההיפך .

Mbk
Mbk
30 ביוני 2017 7:29

הארדן את פול זה השילוב הכי גרוע שאני יכול לחשוב עליו
את דעתי על פול לא הסתרתי מעולם
הרכז הכי טוב בלה בלה בלה
מעולם לא היה בגמר קונפרנס וימשיך להעדר מהמעמד
אין להם שום סיכוי מול הוורירס קארי מתפוצץ לרוב כשהוא רואה את פול מולו

אחד העם
אחד העם
30 ביוני 2017 9:05
Reply to  Mbk

קארי מת על paul shake

נתי
נתי
30 ביוני 2017 12:49
Reply to  אחד העם

קארי מעולם לא הפיל את פול מרגליים,באותה פעם מפורסמת פול דרך לו על הרגל ומעד

אפלטון
אפלטון
30 ביוני 2017 7:59

תודה מנחם. הקליפרס יצאו אחלה מהטרייד הזה, אין כאן ספק.
הם הרוויחו המון שחקנים צעירים ומוכשרים עם פנים לעתיד. השאלה לאן הם הולכים מכאן? לבנות מסביב לגריפין וג'ורדן או לנסות לחפש טרייד גם לג'ורדן ואז לנסות למשוך את פול ג'ורג' בשנה הבאה עם הרבה כסף מתחת לתקרה? נפתחו להם הרבה אופציות פתאום, השאלה רם ריברס ידע מה לעשות עם מה שקיבל.
מבחינת יוסטון, הרווח הוא לא רק פול, הם בנו את הטרייד בצורה שתשאיר להם הרבה מקום להביא עוד כוכב ולהשאיר סגל חזק ועמוק ליד הכוכבים, ולא צריכים לדאוג להארכת חוזה לבברלי שיבקש הרבה כסף.
אגב, פול לא הבטיח דבר לגבי העונה הבאה, אבל ליוסטון יהיו זכויות הבירד לתת לו את החוזה הגדול האחרון. ובכל מקרה יש מצב שיוסטון במודע הולכים על חלון מאוד קצר, כולל אפשרות של הבאת כרמלו ופול ג'ורג' ביחד, שבסופו אם יצליחו אז יהיה ספלאש עצום ואם יכשלו יהיו נקיים לגמרי להתחיל בנייה מחדש (תיאורטית כל צוות הבננה של לברון יכולים להיות חופשיים לשנה הבאה, אם קבוצה תוכל לתת ללברון אפשרות לטבעת אחרונה, יש מצב שילך עליה שנה הבאה, זו לא חייבת להיות הרוקטס אגב, כשאל איי בהחלט אופציה).
יש כאן win win קלאסי של שני הצדדים בטרייד, גם אם הימור גדול מצד הרוקטס.

אסף
אסף
30 ביוני 2017 11:06
Reply to  אפלטון

זה יהיה win-win רק עם פול והארדן יצליחו לשחק יחד, אני מעט סקפטי בקשר לזה. מבחינת הקליפרס אין ספק שבמקום להשאר בידיים ריקות קבלו בסיס לתחילת בנייה מחודשת (אני לא רואה את גריפין נשאר שם). מה שכן לא בטוח שריברס האבא באמת ידע מה לעשות עם זה אבל די בשביל הדברים הללו באלמר הביא את ג'רי ווסט.

אפלטון
אפלטון
30 ביוני 2017 11:37
Reply to  אסף

גם אם לא יצליחו לשחק ביחד יש להם שנה לראות אם זה עובד. בכל מקרה יוסטון פעלו תחת רושם שבסיטואציה הנוכחית אם רוצים צ'אנס לאליפות חייבים לאסוף כמה שיותר כישרון, ומה שהיה להם לא יספיק. אם ההימור נכשל הולכים לבנייה מחדש מבלי להיות תקועים עם חוזים גדולים שאי אפשר להיפטר מהם, ואם מצליח אז אדרבא.

אסף
אסף
30 ביוני 2017 16:39
Reply to  אפלטון

יש בזה משהו בעיקר בעניין החוזים …

asi
asi
30 ביוני 2017 8:11

טרייד מעניין עם הרבה פוטנציאל לכישלון לדעתי. נחיה ונראה.
באופן אישי אני מאוד אוהב את CP3, בטוח שבקצב המהיר של הרוקטס הוא יעלה את כמות האסיסטים.

שמעון השימשי
שמעון השימשי
30 ביוני 2017 8:15

אם קצת רצון וקצת יכולת… במקרה של פול ורוקטס יש טונות של רצון וטונות של יכולת. למישהו יש ספק שהארדן ופול דיברו לפני הטרייד? אני בטוח שהארדן אמר לפול והתכוון לזה שהוא רוצה אותו איתו ברוקטס. אני דווקא אופטימי לגביי השילוב. הרוקטס תהיה קבוצה חזקה יותר שנה הבאה. אני לא חושב שג'ורג' יגיע אבל אם יהיה בייאאוט על כרמלו יש לי תחושה שהוא יגיע דווקא ליוסטון כי עצם העובדה שהוא הסכים לבייאאוט מעידה שחשוב לשחק כדורסל ולהצליח בעונה הקרובה יותר מהכסף (או שהוא חושב שזה הדרך הכי טובה עבורו לעשות עוד כסף מבחינת שימור המותג שלו).

Niro
Niro
30 ביוני 2017 8:15

צריך לחכות ולראות מה הצעדים הבאים שמורי יעשה. במצב כרגע הם עדיין לא ברמה של לקרוא תיגר על הווריאורס.

אהרון שדה
אהרון שדה
30 ביוני 2017 8:15

תודה מנחם.
במהות אני מסכים.
יוסטון לא תהיה טובה יותר בטח לא מהותית .
קליפרס הוציאה משם חבילה יפה.
אם אני יוסטון /ניו אורליאנס .
אני עושה טרייד.
אפשרות 1.
הארדן תמורת דיוויס.
ככה בצד אחד פול ודיוויס ובצד שני הארדן וקאזינס.
או פול תמורת קאזינס.
ואז בצד אחד הארדן וקאזינס.
ובצד השני פול ודיוויס.
וככה פול חוזר יפה למקומו הראשון .

גיא הרשע
גיא הרשע
30 ביוני 2017 8:16

לבלייק גריפין תהיה פגישה עם הסאנס בשבת. חוץ מהקליפרס, הסאנס הם כנראה הקבוצה עם הסיכוי הגדול ביותר להחתים את גריפין.

נתן גולד
נתן גולד
30 ביוני 2017 8:35

הוא לא בקטע של פלייאוף?

גיא הרשע
גיא הרשע
30 ביוני 2017 8:42

שאלה טובה.

יש בהחלט מצב שהוא משתמש בסאנס כמינוף בשביל להוציא את המקסימום מהקליפרס (השמועות הן שהם לא בטוחים שהוא שווה את המקסימום שהם יכולים לתת לו).

מצד שני, אנחנו בעידן של סופר טימס. ואם אתה לא באחת כזו, אז למה לא ללכת לארגון שבו עצם העפלה אפשרית לפלייאוף תזכה אותך באהדה עצומה?

p
p
30 ביוני 2017 8:38

מה המוטיבציה?
קליפרס יכולה להציע לו יותר כסף וחיים בל"א שתכלס נראה שמעניין אותו יותר מכדורסל, אוקלאומה זה הבית, בוסטון סיכויי כלשהו לאליפות (נניח). מה המוטיבציה ללכת לפיניקס?

גיא הרשע
גיא הרשע
30 ביוני 2017 8:47
Reply to  p

אני ניזון משמועות.
אם השמועה שהקליפרס לא בטוחים שהם רוצים לתת לו מקסימום,
אז למה לא הסאנס?
(אני חושב שאלו האוהדים, ולא איינג', שבונים על גריפין בבוסטון. )

בתוך ים השמועות יש עובדה אחת ברורה –
הוא קבע פגישה עם הסאנס, כבר בשבת הקרובה.
כך שכנראה השמועות על עניין משותף בין 2 הצדדים היו מבוססות.

דדי
דדי
30 ביוני 2017 9:57

מספיק עם השטות הזאת של פול ג'ורג' ליוסטון.
די. נגמר. כל התחמושת אזלה ועכשיו יקוו לביי אאוט של כרמלו (מה שגם פחות סביר עכשיו עם הפיטורין של פיל אבל עדיין אפשרי), ובקיץ הבא יקוו שפול יצליח לגייס את לברון ואולי גם את ווייד (מה שנקרא צוות הבננה – מושג שכל מי שמתעניין בפרי אייג'נסי אמור להכיר כבר שנים).

ואחת הסיבות המרכזיות שכריס פול ביוסטון היא ממש פשוטה – הם לא הציעו לו את חוזה 200 המיליון שהוא ציפה לו.
אולי זה לא היה מספיק, אבל זה בטוח היה תנאי.

john
john
30 ביוני 2017 11:03
Reply to  דדי

מה שנכון…לדעתי זו ההשפעה של ג'רי ווסט. פול ניסה לעקוץ את הקליפרס והוא ולברון היו המנוע מאחורי ההסכם החדש ששם קבוצות במצב בלתי אפשרי בו הם צריכים להסתכל לסופרסטאר שלהם בעיניים ולהסביר להם ששחקן שמסיים חוזה ביל 37 (מה גם רכז…) לא שווה מעל 200 מיליון דולר. קאזינס היה הקורבן הראשון. פול השני.

משהו קטן לגבי המיסים ששחקני nba משלמים. זה קצת יפתיע אבל שחקני nba לא משלמים מיסים לפי העיר בה הם גרים. צריך להבדיל בין מס פדראלי שהולך לIRS לבין מסי מדינה שמשתנים ממדינה למדינה (מדינת ניו יורק לוקחת 12.65 אחוז מההכנסה של תושבייה וטקסס ופלורידה 0%). מכיוון ששחקני NBA משחקים במשחקי חוץ רבים הם בעצם 'עובדים' במדינות אחרות ומחוייבים במיסים שם. כך שעל כל משחק בניו יורק שחקן יוסטון משלם למדינת ניו יורק מיסים. העניין הוא שאין כפל מס. והשחקן מגיש בקשה ממדינת הבית שלו להחזר ההפרש. כך שמי שגר במדינה יקרה במס כמו ניו יורק או קליפורניה מרוויח כסף במיסוי ממשחקי חוץ. מי שגר במדינה זולה או ללא מיסוי מדינה יפסיד כסף במיסוי שישלם במשחקי חוץ. כך שהפער בנטו בין שחקן שמשחק בניו יורק לבין שחקן שמשחק בטקסס הוא לא 12.69% ממשכורתם

לדוגמה, כרמלו אנתוני הוא תושב ניו יורק. הוא ישלם את שיעור המס של ניו יורק של 12.69% על הכנסותיו מהניקס. עם החוזה הנוכחי בשווי 124 מיליון דולר, זה מעל 15.7 מיליון דולר מסים בניו יורק.

כאשר הניקס יוצאים לבוסטון כדי לשחק נגד הסלטיקס, הוא יהיה כפוף לחוקי המס של מסצ'יוסטס שיעור המס של 5.15 אחוזים עבור כל "יום עבודה" בעיר בוסטון. בעת הגשת טופס מס הוא יקבל זיכוי מס על הסכום שהוא שילם במסצ'יוסטס, כדי למנוע "מיסוי כפול".

בקיצור לגבי פול על כל יום שהות של עבודה מחוץ ליוסטון הוא מחוייב במס במדינה בה עובד אבל מכיוון שבטקסס אין מיסוי מדינה (הוא מגולם במיסוי על בתים וכו') אין לו יכולת לקבל החזר על מה ששילם.

כריסטופר מולטיסנטי
כריסטופר מולטיסנטי
30 ביוני 2017 13:57
Reply to  john

אתה עורך דין במקרה ג'ון ?

john
john
30 ביוני 2017 17:41

רחוק מזה…

מיקי
מיקי
30 ביוני 2017 14:03
Reply to  john

תודה רבה על ההסבר

אופיר
אופיר
30 ביוני 2017 14:40
Reply to  john

אז 41 משחקים בשנה פטורים ממס + 2 נגד הספארס + 2 נגד דאלאס. מצבו לא רע. מה שחשוב לזכור זה שיש לו חסויות ועכשיו הוא לא ישלם עליהן מס הכנסה מדינתי בכלל.

אסף
אסף
30 ביוני 2017 16:42
Reply to  דדי

דדי אתה צודק שהסיכוי לבייאאוט של כרמלו יורד אחרי עזיבת ג'קסון אבל לדעתי הצעד ההכרחי לעתיד טוב יותר לניקס הוא דווקא לעשות את זה, לשים את הקבוצה בידיים של פורזינגס ולהתחיל לבנות סביבו.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
30 ביוני 2017 10:10

יהיה מאוד מעניין לראות את פול ביוסטון, וכרגע, בעיקר משום שאנחנו עוד לא יודעים איזה רוסטר מורי יציב שם, לא הייתי שולל הצלחה שלהם, אם כי אני די סקפטי לגבי הציוות הזה.

אני מאמין שיוסטון החליפו דיסקט, או לפחות הוסיפו כמה קבצים – מיד ריינג'. אז הכדורסל השתנה, והזריקה הזו יצרה לעצמה שם רע, אבל אתה לא יכול להגיע לסדרת פלייאוף כשהקבוצה ממול יודעת שיש נשק 1 שהיא לא צריכה לפחד ממנו, אתה חייב ליצור איום כל הטוווחים. וזה נשק שפול נותן לה.

PACE – יוסטון היתה מקום 3 בליגה אחרי גולדן ואימת הליגה ברוקלין. הקליפרס די באמצע (16) וזה אתגר די רציני לרגליים הקשישות של פול, והפריקונטרוליות שלו, לכן נראה שהמחשבה שפול יתאים את עצמו לקצב של יוסטון היא שגויה, יוסטון תצטרך להתאים את עצמה לפול, ולקזז עומסים מהארדן ופול, בעיקר בפלייאוף. בקיצור יש מצב טוב שיוסטון תהיה הרבה פחות מהירה.

אוף דה בול – קו אחורי של פול והארדן.. – מי חוסם ? מי עושה תנועה ללא כדור ? או שאחד מריץ פיקנרול והשני צופה מהצד ? ועוד לא דיברנו על הפול השני…
בקליפרס היה לפול את רדיק עם תנועה אחת הטובות בליגה ללא כדור.
יוסטון איבדו בטרייד כמה קלעי 3 שריווחו להם את ההתקפה, והטיסו להם את המתפרצות בכנפיים. צריך לראות מי יגיע ליוסטון בהמשך. אבל זה נראה כנק' תורפה מספר 1 שלהם.

מנהיגות – CP3 לא הגיע לגמר מערב, נכון, אבל יש ארגונים שלקחת אותם מתהומות הליגה למרחק של צ'וק 1 מהפיינל מערב זה גם הישג.
קו סיום שלך, תלוי בנק' התחלה שלך, ולא לכולם אותה נק'.
מצד שני.. כולם מכירים את הצד השני… גם לפול וגם להארדן אין 5 יחידות בכימיה.

דיאנדרה ג'ורדן – דיאנדרה ג'ורדן ? כן.. CP3 עשה אותו אין ספק, אבל גם קארי גילה השנה ל10 דק' במשחק, כמה זה נוח ומרווח כשאתה יכול לזרוק כדור לשפיץ העליון של הלוח, ומישהו כבר ידאג להוריד את זה למטה. פול חלב את הלובים עד העצם. אין לו את זה יותר כנראה ברמה האתלטית הזו.

הגנה – פטריק פאקינג בברלי וכל הדברים האלו (כימיה, נחישות, אטרף, טראשטוק, מיינדגיימז, מנהיגות, וכ"ו וכ"ו) שמורי עדיין מתקשה להכניס לאלגוריתמים שלו.
פול בחמישיה ההגנתית הראשונה ?… שתיקה רועמת.

מורי – הכי צפוי שהוא יהיה לא צפוי..

בקיצור.. יהיה מעניין. אבל גם זה לא ישכים את האוהדות המפונקות של הרוקטס לבלוג החי… ראיתם את הכסאות הריקים בפלייאוף ?..

bobby
bobby
30 ביוני 2017 12:46

אני מבין את ההיגיון בזה שנוכחות בבלוג החי=בהכרח צפייה במשחק.
אבל אי נוכחות לא בהכרח אומרת אי-צפייה, אף על-פי שזה מה שאתה מסיק.
עד כאן בנושא הזה (לא נראה לי שאני ושאר אוהדי יוסטון חייבים לך דין וחשבון).

לגביי הטרייד –
הוויתור על בברלי הוא בהחלט הכי כואב. אם היו מצליחים ליצור קונסטלציה בה הוא נשאר, ובהנחה שגם גורדון יישאר, ליוסטון הייתה יכולה להיות רביעיית גארדים פשוט קטלנית.
כעת הם חייבים לגרד מאיפשהו עוד איזה גארד, למה פול וגורדון זה פוטנציאל פציעןת רציני.. וזה כמובן בלי קשר לזה שחייבים להביא פורוורד נורמלי (מילסאפ!!).
אגב, זה שבברלי החזיק בקבוצה 5 עונות זה יפה.. כשזה מגיע למורי, 5 עונות בקבוצה זה סוג של קביעות 😕

שם (נחוץ)
שם (נחוץ)
30 ביוני 2017 10:44

מה שממשיך להתרחש הוא העמקת הפער בין קבוצות המזרח לקבוצות המערב.
יש סברה, שמשום מה הגיעה גם לכאן, שהדבר נעשה במכוון, על מנת לאפשר ללברון ג'יימס ולקבוצותיו במזרח, להגיע בקלות יתרה לגמר. נדמה לי שמבצע כזה דורש תיאום רב משתתפים וקונספירציה חשאית ומחוכמת כל כך, שהנטל לקיומם הוא על הטוען. זה לא אומר שזה לא אפשרי, כן – על מנת להגדיל את "המורשת של לברון" (מגיע בקביעות לגמרים), או בעצם, לפגוע במורשת של לברון (מגיע לגמר כאדנרדוג – ומפסיד). אפשרי: רק קלוש.
הטעם היותר הגיוני הוא שכוח מושך כוח. בהינתן שבמערב יש יותר קבוצות חזקות, שחקנים חזקים יבחרו להצטרף אליהן, כדי לתת לעצמם סיכוי לתואר.
הדוגמא המובהקת האחורנה היתה קווין דוראנט עצמו, שהיה יכול לבחור למעשה בכל קבוצה בליגה. KD לא בחר בבוסטון, הקבוצה המעוטרת ביותר, עם הרבה נכסים לעתיד, להיות הכוכב בה"א הידיעה, עם מאבק פחות קשה במזרח. KD העדיף את החזקה ביותר שיש – את גולדן סטייט.
ג'ימי באטלר עבר למערב. כעת הוא מנסה לגייס באופן פעיל את קייל לאורי להצטרף למיני-סופר-טים במינסוטה.
פול ג'ורג' עשוי לסיים במערב, כבר העונה, אולי ביוסטון. בעוד מיני-סופר-טים מתהווה.
כרמלו אנת'וני היה מרחק הסכמה של דוק ריברס (שלא ניתנה, באופן תמוה), ממעבר לקליפרס.
פול מילסאפ יכול מאוד לסיים את הקיץ בקבוצה מערבית. וכן הלאה.
על מנת ששחקנים יתחילו לעבור למזרח, צריכות להתקיים קבוצות מזרח חזקות יותר. וזה אפשרי כרגע רק במהלכים דרמטיים.
האחד שנעשה בקליבלנד, לברון ג'יימס הצטרף וביחד עם דיוויד גריפין והרבה מזל מוקדם בדראפט, שינו מהיסוד את הקבוצה. זה חריג.
השני בבוסטון, אחרי העיסקה החריגה מאוד עם ברוקלין. גם זה עדיין לא מניב פירות בגלל אגירת הנכסים של דני איינג'.
והמקום השלישי במזרח הוא פילדלפיה, גם זה בגלל תהליך מאוד חריג, ומגונה, שהתחיל סם הינקי, עם המון בחירות דראפט גבוהות שמתחילות להתממש בקבוצה אחת. וקונטדנרית בעוד 5 שנים, אם בכלל.
לכל יתר קבוצות המזרח אין יכולת למשוך שחקני על, ואין לאן לשאוף. למה ששחקנים משמעותיים שמעוניינים במאבק על התואר יצטרפו לשרלוט, אינדיאנה, ואפילו לפרנצ'ייזים מפוארים כמו שיקגו, דטרויט, והניו יורק ניקס? אין עם מי לעבוד שם. אפילו שחקן-על כמו יאניס של מילווקי, הוא לא מספיק לבדו למשוך הצטרפות של אחרים.
ההטייה בין הקונפרנסים היתה קיימת, ועם המהלך של KD ויצירת הסופר-טים בגולדן סטייט, הפער רק יעמיק.

p
p
30 ביוני 2017 11:40

"ג'ימי בטאלר עבר למערב" זה נכון, אבל זה היה בטרייד ולא החלטה שלו.
יש עדיין סיכוי שהייורד יגיע לבוסטון, וכך יעבור כוכב בדרך ההפוכה.
הלוואי וKD היה הולך לוושינגטון או בוסטון. היה הופך את הליגה להרבה יותר מעניינת.

דה שוט
דה שוט
30 ביוני 2017 11:45
Reply to  p

או שהיה שוקע אל הכדורסל האפרורי וחסר ההשראה שלהן

שם (נחוץ)
שם (נחוץ)
30 ביוני 2017 12:07
Reply to  p

אתה כמובן צודק. ניתן לדייק ולהגיד, שכוחות השוק מעבירים כוכבים בתוך המערב, או ממזרח למערב, ולא להיפך. למשל מהזמן האחרון, ברוק לופז (אם ניתן לקרוא לו כוכב) ללייקרס. ומנגד, תתקשה למצוא מישהו שעושה את הדרך ההפוכה. קווין לאב היה חלק ממהפכת קליבלנד, והאחרון וכמעט הבודד הוא סרז' איבקה, וגם כהשאלה קצרת מועד. זה לא מקרי.

דה שוט
דה שוט
30 ביוני 2017 11:44

הבהלה לזהב
או כדברי הילדים מחנות חיות המחמד : מערבה !

עידו גילרי
עידו גילרי
30 ביוני 2017 11:47
Reply to  דה שוט

life is peacful there?
אני ממש לא בטוח.

דה שוט
דה שוט
30 ביוני 2017 13:47

תשאל את דוראנט

עגל
עגל
30 ביוני 2017 13:27

אני רואה תהליך הפוך – נפילת כל האימפריות של המערב. ממפיס, יוטה וכו לא מאיימות על כלום, הקליפרס כנראה סיימה את תפקידה, אוקלהומה נפלה וס״א בקרטוע מתמשך ורק יוסטון עדיין מנסה. וכרגע לא נראה שגם היא תדגדג את הגולדנים.

שם (נחוץ)
שם (נחוץ)
30 ביוני 2017 15:12
Reply to  עגל

כל הליגה לא מדגדגת לגולדן סטייט. פערי הרמה הם עצומים ואין לאף קבוצה אפשרות להגיע לרוסטר כל כך נדיר של 4 כוכבי-על, כמו התנאים החד פעמיים שאיפשרו את הגעת דוראנט.
אבל אסור לשכוח שהתחרות נמצאת במרחק פציעה לאחד מהכוכבים האלה. בהסתמך על העבר של קארי ודוראנט, או באינטנסיביות של דריימונד גרין, זה לגמרי ריאלי.

john
john
30 ביוני 2017 16:31

כוכב על = סופרסטאר? דריימונד גרין וקליי תומפסון הם סופרסטארים? לדעתי ממש לא ואת זה נגלה כשיעברו לקבוצה הבאה שלהם.

עגל
עגל
30 ביוני 2017 16:32

זה בערך נכון. אם יפצע לגולדנים כוכב אחד הם יפלו נפילה חופשית לרמה של קליבלנד. ואז שתי הקבוצות נמצאות עוד פציעה נוספת שם כוכב מעל שאר הליגה -כמו שזה נראה, והחתומות עוד לא נגמרו, יוסטון וס״א הן רמה אחת מתחת (בהפרש גדול), ואז ישנה עוד רמה של ממפיס, יוטה והשאר

השרת
השרת
30 ביוני 2017 18:01

אני חושב שזה הרבה מעבר לאיך שאתה מתאר.

הם קבוצה שלמה, הרבה יותר מ-4 כוכבי על, הם רוסטר של 11 שחקני רוטציה שהתיאום בין כולם מושלם, והפירגון ביניהם לתפארת. הם גם משחקים כדורסל שמח ומפרגן. התנועה הבלתי פוסקת, כפי שחפרתי למטה בתגובות זה משהו שהליגה עוד לא ראתה ברמה כזאת גבוהה של ביצוע. תוסיף לזה שהם מחזיקים 2 או 3 קלעים טהורים מהטופ 5-7 בהיסטוריה, שזה יותר נחשב מסתם כוכבי על, ומאמן שלדעתי לא מוערך מספיק (והעתיד יראה אם אני טועה) וקיבלת קבוצה שבאמת קרובה לשלימות תחת המגבלות של הליגה הזו.

מיקי
מיקי
30 ביוני 2017 14:59

אני לא חושב שהבעיה הזו יכולה להתקיים לאורך זמן. כבר עכשיו יש יותר סיכוי לעבור את קליבלנד מאשר את גולדן סטייט, ועם תוסיף למשוואה את יוסטון והספרס אז בכלל. לשחקן שרוצה להגיע לפיינלז, ואפילו לגמר הקונפרנס, עדיף בהרבה לעבור מזרחה, ולכן זה יקרה עם הזמן ועם הזדקנות הלברון.

שם (נחוץ)
שם (נחוץ)
30 ביוני 2017 15:16
Reply to  מיקי

העניין הוא זכיה באליפות. לא הגעה לגמר הקונפרנס או זכיה בו. ואפילו לא לנצח את לברון וזהו.
ומי שרוצה לזכות באליפות צריך להיות בקבוצה החזקה ביותר שמתאפשרת לו. והחזקות ביותר נמצאות במערב, כמעט כולן.

מיקי
מיקי
30 ביוני 2017 18:40

לברון, לכל הפחות, לא מסכים איתך, ולדעתי אי אפשר, סטטיסטית, להתעלם מהדרך לגמר כשמחשבים את סיכויי האליפות. אני עד היום תוהה מה היה קורה ב2015 אלמלא הסל ההוא של כריס פול במשחק השביעי מול הספרס בסיבוב הראשון. לדעתי הספרס לא היו מפסידים ליוסטון בסיבוב השני, ומשם לך תדע מה היה קורה.

p
p
30 ביוני 2017 11:37

קליפרס צריכים לפטר את ריברס ולעשות טרייד על ג'ורדן.
בלי פול, ג'ורדן יירד ברמתו הרבה יותר והחוזה שלו יהיה הרבה פחות סחיר. עדיף להם עכשיו שעוד יש לו ערך.
ריברס היה צריך לעוף מזמן ובכל מקרה לא נראה לי שבראש שלו קבוצה שלא בנוייה לכאן ועכשיו.
בכל השנים שהוא היה בקליפרס לא פיתח שחקן צעיר אחד.
לא היה שחקן אחד צעיר אחד שקיבל ממנו דקות משחק משמעותיות.
הוא לא מעוניין בבחירות דראפט ולא מעוניין ברוקיז (העביר את מירב הבחירות של הקליפרס ואלו שכן בחר נתן להם רק גארבאג' טיים).
קליפרס היו קבוצה שהיה סבל לצפות בה בזמן שפול על הספסל. עכשיו כשיש את הארדן זה יהיה שונה לחלוטין.
מעניין מה עוד יקרה בגזרה.

נזיר הנדמה
נזיר הנדמה
30 ביוני 2017 12:08

פול לא שווה40 מליון לשנה הבאה לחמש שנים הוא 34 כבר היום אם אני לא טועה . הוא בטח לא שווה שכר כזה בגיל 37 או 37. הקליפרס יסכימו ובצדק לבזבז סכום כזה רק על שחקן הרבה יותר משמעותי.

שמייקל
שמייקל
30 ביוני 2017 12:14

מנחם אתה צודק אבל יש דבר אחד שלא התייחסת אליו וזה הסטאר פאוור של כריס פול, מה הסיכוי שבלייק גריפין ישאר בקבוצה עכשיו?? אם הוא נשאר אז יש מצב שהקליפרס אפילו יותר טובים בלי פול אבל אם הוא יעזוב בעקבות כריס פול אז זה סיפור אחר.

שמייקל
שמייקל
30 ביוני 2017 12:16

חוץ מזה אני במקום הקליפרס רץ להחתים את קייל לאורי או אפילו מהמר אל תאודוסיץ.

אפלטון
אפלטון
30 ביוני 2017 12:21
Reply to  שמייקל

האמת שקייל לאורי ובברלי ביחד זה וואחד קו אחורי נושך. לקליפרס יש סיכוי להעמיד קבוצה מעניינת לאללה

שם (נחוץ)
שם (נחוץ)
30 ביוני 2017 12:31
Reply to  שמייקל

הייתי שמח לראות את מילוש בתור PG מחליף בסן אנטוניו, הוא גם דיבר בעבר על שתי הקבוצות שהוא מעדיף בליגה – יוטה והספרז.
אבל בינתיים מי שמתקרבת לתאודוסיץ' היא שיקגו בולז.

אפלטון
אפלטון
30 ביוני 2017 12:39

כבר ציינתי את זה קודם אבל נוצר מצב מצחיק בליגה שהdesignated player exception שקבוצה יכולה להציע לכוכב הבית שלה, חוזר ונוגס לקבוצות הביתיות בתחת. הן צריכות להתחייב פתאום על 200 מיליון, ואם הן מהססות יעליבו את הכוכב שלהם שלא יסכים להישאר בכל קונסטלציה אחרת.
מעניין איך הנושא יתפתח ומי יקבל את הסוכריה הזאת ראשון (כמובן שווסטברוק, הארדן גם זכאי השנה אבל יש לי תחושה שהרוקטס דווקא ינסו למשוך את זה לראות איך מתפתחת השנה, קליפרס חייבים אם הם רוצים להשאיר את גריפין, אבל גם הם מהססים).
באטלר וקאזינס כבר הועברו בניגוד לרצונם בגלל הסעיף הזה. מעניין לעקוב אחרי זה.

captain beefheart
captain beefheart
30 ביוני 2017 12:51

קיוויתי שפול ינחת בסאן אנטוניו.
אני לא אוהב את הכדורסל שלהם, מאז ימי המלך האפור טימי. אבל זו קונטנדרית תמידית. אפילו בעונה שהסתיימה, אלמלא השבתת קוואי, הם היו עשויים להדיח את ג"ס (ואז כנראה להפסיד לקאבס בגמר אבל זה כבר סיפור אחר).
עשרים שנות צפיה בפופוביץ' הביאו אותי למסקנה שהאיש הזה יודע להוציא מים מכל סלע. מה שחסר לקבוצה עכשיו זה מנהל משחק איכותי, ובזה פול מצטיין. שילוב של קוואי וכריס פול באותה קבוצה, עם עוד אס סודי שפופ יודע לגדל ולשלוף, היה יכול להיות רימייק מושלם לטריו הקודם (מאנו/פארקר/דאנקן) ולקחת את המועדון הרבה שנים קדימה, עם אליפויות בשנים לא זוגיות כמקובל.
אם המטרה של פול זו טבעת, הוא עשה טעות. קבוצות שדאנטוני מאמן לא עוברות גמר קונפרנס.

מיקי
מיקי
30 ביוני 2017 15:06

מסכים איתך. השאלה היא מדוע כריס פול לא חשב כך. אומרים שפשוט רצה לשחק עם הארדן, אבל זה טיעון שאני לא באמת מבין, ויתכן שהוא פשוט נועד לשדר שלא תהיה בעית אגו. באמת לא מבין למה הוא לא בחר בספרס, אלא אם הסיבה קשורה לכך שהספרס לא הציעו עבורו חבילה יפה לקליפרס, מה שאומר שהיה חותם כשחקן חופשי ולא היה גורר את זכויות הבירד שלו. לא ברור.

זAngel Eyes
זAngel Eyes
30 ביוני 2017 17:23

פול יכול היה להשתלב לא רע בספרס, אבל להביא אותו אומר לדחוק את פארקר לספסל – היה מתקבל במקרה של רכז צעיר ומבטיח שהצרפתי היה חונך ומעביר לו את השרביט, אבל לא כאשר מדובר ברכז כמעט בגיל של פארקר שעבר את שיאו.

מיקי
מיקי
30 ביוני 2017 18:43
Reply to  זAngel Eyes

ההפרש בין 31/2 לבין 35 הוא משמעותי, בעיקר כשהמבוגר חוזר, אם בכלל, אחרי פציעה קשה. בנוסף, דווקא בספרס אפשר פחות לדאוג מבעיות אגו – הסבירות למתח מול פארקר נמוכה בהרבה מהסבירות למתח מול הארדן.

רועי ויינברג
Admin
30 ביוני 2017 13:10

אחלה טור. אני לא חושב שהקליפרס חזקה יותר ממה שהייתה לפני הטרייד, אבל כן שהרוויחה משהו. פטריק בברלי, דיאנדרה ליגינס (אם יגיע גם כשהטרייד יהפך לרשמי), סם דקר, מונטזל הראל ולו וויליאמס הם שחקנים לא רעים בכלל. מסקרן אותי קו אחורי של בברלי וליגינס ביחד.

מה שכן, דוק ריברס לא צריך להמשיך. במקום הקליפרס הייתי הולך על מאמן מכללות (שאקה סמארט/קווין אולי), דיוויד בלאט או מאמן אחר שיודע לפתח מועדון. סקוט סקיילס יכל להתאים אבל היה אסון באורלנדו. ליונל הולינס גם שם ששווה לחשוב עליו

אני חושב שפול והארדן יוכלו להסתדר. גם כי הם לא יצטרכו לשחק יותר מ-32 דקות כל אחד, ובעיקר כי לכל אחד מהם יהיה לא מעט זמן כרכז (למשל 16 דקות של פול והארדן נח, 16 של הארדן ופול נח, 16 משותפות) ובזכות זה שהארדן יכול להסתדר בלי הכדור. מפול אף פעם לא ביקשו כי מעולם לא היה רכז מוביל לידו, ודארן קוליסון הרוקי לא נחשב. אם הם רוצים לשחק ביחד זה יעבוד.

דה שוט
דה שוט
30 ביוני 2017 13:53

אני מתפלא על אלה שכבר מחפשים להפריד בין פול והארדן על המגרש. ראינו ב-ג״ס שהכוכבים הכי אפקטיביים וקטלניים כשהם ביחד על המגרש. כך היה גם באוק סיטי, ס״א של הטריו ומיאמי של לברון. עדיף צוות מסייע שבטוח בעצמו לצד צוות ראשון קטלני. סטיב קר לקח את זה קצת רחוק מדי אבל הוא פעל על פי העיקרון הזה.

א.ב
א.ב
30 ביוני 2017 14:47
Reply to  דה שוט

אני איתך.
פול קלע 2 שלשות במשחק ב- 40%.
מה שגורם לי לחשוב שהכדור יהיה לא מעט אצל הארדן ולא שתהיה תזוזה אוטומאטית שלו ל-2.
עם כל הכבוד להאסל של בברלי, כריס פול חוטף טוב יותר וריבאונדר כמעט באותה הרמה.
המצב כרגע הוא שליוסטון יש אפשרות לשחק בכל רגע נתון על המגרש עם שני גארדים מתוך השלישיה הבאה – פול, הארדן וגורדון (30 דקות לא מעמיסות מדי לפול, 31 דקות שגורדון שיחק העונה והארדן אפילו יכול לנוח דקה וחצי לעומת ה-36.5 ששיחק בשנה שעברה).
זה הרבה לחץ על החמישיה השניה של כל קבוצה בליגה, בלי קשר לאילו שלושה שחקנים ישלימו את החמישיה.

אוסיף שכריס פול מתאחד פה עם החתיכה העיקרית שעברה תמורתו לניו אורלינס – גורדון

דה שוט
דה שוט
30 ביוני 2017 15:42
Reply to  א.ב

+1
בסגנון איזיאה תומאס (האמיתי) וג'ו דומארס

מנחם לס
מנחם לס
30 ביוני 2017 14:28

תודה לכל המגיבים

השרת
השרת
30 ביוני 2017 14:56

כריס פול וגיימס הארדן צריכים לשבת כל הקיץ ולהסתכל בוידאויים של הלוחמים.

להתמקד בתנועה ללא כדור של קארי ושל קליי, ללמוד מהם איך הם חוסמים שחקנים עם כדור ושחקנים בלי כדור. להבין שמבחינת ריווח, שם המשחק הוא תנועה בלתי פוסקת ופירגון קבוצתי גם כשאתה לא נוגע בכדור. לשים את אוייבו הגדול ביותר של האדם (האגו שלו) בצד ביחד עם הצורך להחזיק בכדור.

הארדן צריך ללמוד מקארי איך מקבלים כוכב נוסף לקבוצה, איך נותנים לו את המקום להתבלט, ואיך שמים את טובת הקבוצה בראש. אם הוא יעשה זאת, אני אוריד בפניו את הכובע ואתחיל אולי לגדל זקן 🙂

אני לא מצפה מהם לחכות את אותן התנועות, כמו לחסום ולרוץ מהר לקו השלוש ולשחרר זריקה מהירה, כמובן שאין לאף אחד מהם את השחרור המהיר של הספלאש, אבל אני כן מצפה שהגישה הזו תייצר להם מצבים פנויים שהם ידעו לנצל.

השרת
השרת
30 ביוני 2017 14:57
Reply to  השרת

*לחקות

דה שוט
דה שוט
30 ביוני 2017 15:44
Reply to  השרת

יש בעיה – המשחק של הארדן מבוסס על "עצלות" או "חסכנות" – הוא מאוד סטטי. יכול לכדרר התקפה שלמה במקום ואז לחדור. פול דומה לו באיטיות אם כי הוא מעט יותר דינאמי. לא בטוח שכדאי להם לנסות להיות מה שהם לא.

השרת
השרת
30 ביוני 2017 16:28
Reply to  דה שוט

אם הם ימשיכו לנסות מה שהם כן, הם ימשיכו לא להיות אלטרנטיבה בעלת סיכוי לאליפות, זו דעתי כמובן על אף אך תרשה לי לנסח אותה כקביעה.

השרת
השרת
30 ביוני 2017 16:37
Reply to  דה שוט

אגב אני לא חושב שלנוע יבוא במקום צורת המשחק הנוכחית שלהם, התנועה יכולה לבוא בנוסף. זה שהארדן אפקטיבי בלכדרר ולחסוך בתנועה עם הכדור, לא מונע ממנו לנוע כשהוא בלי הכדור. לעמוד על קו השלוש ולהסתכל על פול חודר ומוציא פחות יעזור לו מאשר אם ישלב קצת תנועה.

התנועה הזו גם מכניסה את השחקנים האחרים למשחק, לפחות בתחושה וברצון לשחק, ובלי שהשחקנים המשלימים יהיו מעורבים ושמחים הקבוצה לא תצליח. כמות אסיסטים זה לא מדד, ראה את ווסטברוק כדוגמא. כשהוא לא משחק הקבוצה פח. וזה בגלל הסגנון שמוציא את האחרים מהמשחק.

תחשוב לדוגמא את פול משחק פיק אן רול עם קאפלה, כשבוויק סייד, הארדן גורדון ונניח אנדרסון אם ישאר נעים שלושתם וחוסמים אחד לשני, זה יכניס כל הגנה בליגה לצרות. כל חילוף מצריך תיאום ותקשורת בין המגינים, מה שישאיר את קאפלה להאלי הופ, או יפנה את אחד מהקלעים לשלשה.

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
30 ביוני 2017 17:47
Reply to  דה שוט

+100 אנשים לא מספיק מעריכים את סטף על העבודה שלו על המגרש

לירון
לירון
30 ביוני 2017 17:53

לא קשור לכל הדיון, אבל כשנתקלתי הייתי חייב לשתף. בראיון עם דריימונד גרין בשנת 2012 שאלו אותו איפה אתה רואה את עצמך בעוד 5 שנים. התשובה שלו:

"Just on an NBA team hopefully with a couple of world championships under my belt and just keep on improving as an NBA player."

אפשר לאהוב אותו או לשנוא אותו, אבל שחקנים כאילו אני הייתי רוצה בקבוצה שלי

no funny shtuff
no funny shtuff
30 ביוני 2017 20:31
Reply to  לירון

1+

צחי זופרן
צחי זופרן
30 ביוני 2017 17:59

פול ג'ורג' סוגר בוויזארז, יצטרף לוול וביל עם קו אחורי מהסרטים

השרת
השרת
30 ביוני 2017 18:05

הייתי מאוד שמח לראות את זה קורה, וזה מה שיהפוך אותם לדעתי לפייבוריטים מול המלך ולהקתו, תלוי כמובן באיזה מחיר, כי אם זה בתמורה לכל הספסל הלא קיים שלהם אז זו תהיה קצת בעיה, אלא אם יצוצו להם שחקנים חדשים ושסקוטי החביב יידע לפתח לא רק שחקני חמישייה אלא גם שחקני רוטציה שהם לא קלי אוברה.

צחי זופרן
צחי זופרן
30 ביוני 2017 21:18
Reply to  השרת

ברוקס לקח קאשר מוגבל והפך אותם להרבה מסך חלקיו, נראה אם השילוש וול-ביל-ג'ורג' יהיה מספיק אטרטיבי למשוך איזה ביג מן וישאיר ספסל סביר

צחי זופרן
צחי זופרן
30 ביוני 2017 21:18

קאשר = קאדר

יוסי
יוסי
30 ביוני 2017 18:00

עוד קבוצה שחייבת להכנס למרוץ החימוש היא אוקלהומה , אם לא יעשו מהלך עכשיו הם יאבדו את זה ולא יהיה להם יותר סיכוי לחשוב על אליפות.
אוקלהומה צריכה לחשוב על טרייד שינחית כוכב לצד ווסטברוק , האופציה האולטימטיבת כרגע זה גריפין יליד העיר , גורג ומלו גם אופציות שצריך לבדוק , אוק צריכה לפרק תקבוצה שבתכלס אין בה כלום , רק נכסים לא רעים שאפשר לעבוד איתם לטרייד , מבחינתי כולם מועמדים לטרייד חוץ מווסטברוק

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
30 ביוני 2017 18:10
Reply to  יוסי

קשה לי לראות אותם עושים טרייד על קאנטר ואדמס – חוזים לא הכי סחירים.

דה שוט
דה שוט
30 ביוני 2017 19:01
Reply to  יוסי

מסכים במאה אחוז.
אם אני כוכב שרוצה טבעת – אני מקריב שנתיים שלוש מהחיים ובא לשחק לצד ווסטברוק. רק לו יש את האופי להסתכל לגולדנים בלבן של העיניים. שלוש ההצעות שהצעת מצויינות אך לא יספיקו לתחרות ממשית. צריך גם קלעי מוכח (אברינס ומק'דרמוט עדיין לא הוכיחו).
אבל – כפי שגיא ציין למעלה וכפי שציין כאן הקטמוני – אוק' די מחושקים עם חוזים בעיתיים (קאנטר ?!). מדהים איך הם שלחו את דוראנט ללא תמורה ונשארו עם עלות כזאת גבוהה.

יוסי
30 ביוני 2017 19:12
Reply to  דה שוט

בתור התחלה צריך עוד כוכב אמיתי לצד ווסטברוק, אחרי זה יבואו האחרים , יש הרבה אופציות טובות ובזול כמו טוני אלן ספלושה רודי גיי , אם מעבירים את אדמס ונשארים עם קנטר אפשר להביא סנטר יותר הגנתי בזול (בוגט) חוץ מהחוזה של קנטר שאר הנכסים מאוד סחירים , מקווה לראות שנה הבאה את כל הכוכבים בפליאוף , גולדן סאן אנטוניו, יוסטון,ניו אורלינס,מינסוטה אוקלהומה

דה שוט
דה שוט
30 ביוני 2017 22:35
Reply to  יוסי

+ 10

דדי
דדי
30 ביוני 2017 18:05

עכשיו כשפול הלך, יש יותר סיכוי שבלייק ישאר.

הקליפרס צריכים להשאיר אותו ולהביא את רוביו תמורת בברלי.

(כבסיס לטרייד, יצטרכו לערב עוד שחקן או שניים במהלך)

דדי
דדי
30 ביוני 2017 18:06

comment image

tripledouble
tripledouble
30 ביוני 2017 18:47
Reply to  דדי

ורק ווסטברוק בדד

דה שוט
דה שוט
30 ביוני 2017 19:04
Reply to  דדי

+ 1

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
30 ביוני 2017 19:12
Reply to  דדי

גדול

no funny shtuff
no funny shtuff
30 ביוני 2017 20:37
Reply to  דדי

ענק..

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
30 ביוני 2017 18:08

מנחם טור מרהיב ומאוד מדויק!

מסכים שהקליפרס הרוויחו בגדול מהטרייד.
הזיה לדעתי לשלב את פול והארדן… מישהו עשה את הטרייד על פטריות כנראה.
שלא לדבר שהם איבדו כמה שחקנים חשובים (בברלי!!) ואת זהותם שבנו בעמל רב ופירקו אחרי שנה אחת (שהוגדרה הצלחה מסחררת ע"י המומחים והאוהדים שלהם).

במיאמי קמה ברית הביריונים, וביוסטון ברית המגעילים.
תענוג לשלב יחד שחקנים שאני שונא, תמיד אהבתי את הקונספט, הרבה יותר כיף לשנוא בצורה מרוכזת מאשר לפזר את השינאה.

והתענוג הכי גדול – ואנחת רווחה ענקית של האשך – הגמד הפלופר הממורמר לא בספרס !!!
מחכה לראות מי כן.

יוסי
30 ביוני 2017 19:22

יש כבר דיבורים שהולדיי יחתום ל5 שנים בקבוצה , השאלה כמו יעלה לנו התענוג , יותר מ110 לא הייתי נותן

גיא הרשע
גיא הרשע
30 ביוני 2017 19:37
Reply to  יוסי

דבר אחד לומר לזכותם של הפליקנס –
ההתמודדות שלהם עם מצבו של הולידיי.
ככה בונים אמון.

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
30 ביוני 2017 19:42
Reply to  יוסי

מקסימום 70 וגם זה בלחץ. אבל אתה ניו אורלינס, אז זה יהיה קרוב למקס כנראה

דדי
דדי
30 ביוני 2017 19:44
Reply to  יוסי

הולידיי לא הולך לשום מקום בגלל שהפליקנס לא יכולים להרשות לעצמם לתת לו ללכת.

יוסי
30 ביוני 2017 19:52
Reply to  דדי

זה ברור, אבל חוזה מקס אמיתי זה כבר טרוף , בתכלס העונה הזאת זה להיות או לחדול מבחינת הקבוצה , אם לא ניהיה בפליאוף ונראה רע ,קוזינס ילך וגם דיוויס ירצה ללכת ונתקע עם חוזה מקס להולדי ,יש דברים לעשות השאלה מה התוכנית של ההנהלה חוץ מהולדי , כרגע זה רק לשמור תקיים שלא בדיוק עבד בשנה שעברה , חייב לפנות מקום בתקרה , אסיק ,היל ,מור + בחירת דרפט תמורת שחקן טוב עם חוזה נמוך ושיספגו משכורת ,וכך נוכל להחתים עוד שחקן

דדי
דדי
30 ביוני 2017 19:55
Reply to  יוסי

הם חייבים לתת לו מה שהוא רוצה.
בגלל היחסים הטובים, אפשר לקוות שזה לא יהיה מקסימום, אלא רק הצעה שהיא יותר גבוהה מכל הצעה אחרת שהוא יקבל, מה שכנראה אומר שזה יהיה הרבה יותר קרוב ל 20 מיליון מאשר ל 15 (ולא ברור מאיזה כיוון של ה 20…).

יוסי
30 ביוני 2017 20:04
Reply to  דדי

החוזים החדשים יצרו בלגן , לא הגיוני שג'רו ירוויח יותר מדיוויס ,קוזינס , דרו ברייס ,למרות שמבחנת רמת(שהוא בריא וממש את היכולות) שחקן הייתי משווה את ג'רו למייק קונלי והוא קיבל 153ל 5 , אבל עדיין הוא צריך לזכור מי הכוכב של הקבוצה (דיוויס) לא הגיוני שיקבל יותר וגם יש מצב שחלק מהעסקה זה שג'סטין אחיו גם יחתום בקבוצה

דדי
דדי
30 ביוני 2017 19:58
Reply to  יוסי

הם לא יפנו מקום מתחת לתקרה.
החוזים שלכם גרועים מדי והנכסים מעטים מדי. הם ישארו מעל לתקרה, יחתימו את הולידיי, ויחפשו להחתים שחקן MLE.

(זה מה שהם צריכים לעשות, אבל אחרי הטרייד המטופש של פרייזר – יכול להיות שיש להם אשליות אחרות.)

יוסי
30 ביוני 2017 20:07
Reply to  דדי

בליגה הכל אפשרי , הליגה מלאה בג'מ טיפשים , אם מורי היה מקבל השנה את התפקיד במקום דאמפס כבר היית עכשיו בלי חוזים גרועים ופול בקבוצה

יוסי
יוסי
30 ביוני 2017 20:13
Reply to  דדי

MLE כמה חריגה זה , חוזה של כמה ניתן להציע

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
30 ביוני 2017 20:28
Reply to  יוסי

השווית את ג'רו הולידיי למייק קונלי? וואלק אתה יכול להיות gm בניו אורלינס

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
30 ביוני 2017 19:38

תודה מנחם טור מעולה
מצד אחד כל מה שרשמת מדוייק מצד שני הם כל כך הפתיעו השנה עם כדורסל פשוט לעיתים אפילו מגעיל מצידו של הזקן אבל יעיל להפליא שהיה מרחק נגיעונת מגמר המערב. בי יש יותר אמונה ליוסטון השנה אחרי מה שראינו שנה שעברה.

השרת
השרת
30 ביוני 2017 20:02

חפרתי בעצמי ושכחתי להגיב לנקודה המרכזית, מנחם אני איתך, מאמין שהקליפרס הרוויחו בגדול כאן מהטרייד לאור הנסיבות. פול בחיים לא שווה חוזה של 200 מיליון עד גיל 37.

הראל גבר גבר שלא קיבל מספיק דקות השנה, אבל בתקופה שקאפלה היה פצוע הוא נכנס לנעלייו יפה מאוד, לא ברור למה לא קיבל קרדיט בפליאוף, בעצם כן ברור, החברה פה ציינו את התקצרות הרוטציה של דאנטוני בפליאוף.

בברלי דקר ווויליאמס שחקנים חביבים למדי, ואם לא ישרתו את הקליפרס על הפרקט ישרתו אותם כנכסים לטרייד עתידי, והבחירת דראפט נראה מה תוליד, דווקא עליה אני הכי פחות בונה..

אין ספק שהחבילה שנשלחה בתמורה לפול יפה מאוד ואם מוסיפים עליה גם את כל הליגינס למיניהם אז בכלל..

bobby
bobby
30 ביוני 2017 20:48
Reply to  השרת

רוטציה קצרה או לא, הבעיה העיקרית של הראל ודאנטוני היא שדאנטוני לא האמין בלשחק עם הראל כפורוורד בגלל שאין לו קליעה מרחוק, אלא רק כסנטר. בהתקפה זה עבד יפה, אבל בהגנה, בגלל הגובה, הוא מיס-מאץ׳ רציני.
אולי תחת ריברס, או בעצם כל מאמן שלא חושש לשחק עם 2 גבוהים קלאסים, הוא יזכה ליותר דקות.

יוסי
יוסי
30 ביוני 2017 20:16

מדברים על סיין אנד טרייד אוטו פורטר לאינדיאנה תמורת ג'ורג'

tripledouble
tripledouble
30 ביוני 2017 21:48
Reply to  יוסי

זה אמיתי? אם אינדיאנה מסכימים לזה אני לא אפסיק לצחוק

john
john
30 ביוני 2017 21:38

ראיתי שאנדרה איגוודאלה כנראה הולך אחרי הכסף בפרי אייג'נסי ושפילי מעוניינת.

tripledouble
tripledouble
30 ביוני 2017 21:46
Reply to  john

Well די צפוי למען האמת את החותם שלו הוא השאיר ואת האליפויות והfmvp כבר אף אחד לא ייקח ממנו

יונתן .S.
יונתן .S.
30 ביוני 2017 23:56

דיווח ב-ESPN:

ראז'ון רונדו נחתך מהשיקגו בולס.

יוסי
1 ביולי 2017 0:09

רוביו ליוטה תמורת בחירת סיבוב ראשון

יוסי
1 ביולי 2017 0:10

פילי שיחררה את הנדרסון

יונתן .S.
יונתן .S.
1 ביולי 2017 0:17

הסיטואציה של מעבר רוביו ליוטה מביא מבחינתי ל-4 מסקנות פשוטות:

1. ג'ורג' היל לא יחזור לשם (בעייקר כשלא הועבר שום נכס שמתקרב לסכום החוזה שמשולם לרוביו).

2. ג'ורג' היל היה סיבה גדולה להתלבטות של היווארד לחזור ליוטה, לכן אני לא מבין מדוע הטרייד הזה נעשה, אלא אם הם מאמינים שהצמד לא יחזור.

3. היה ידוע כבר כל השבוע שמינסוטה מנסה לצאת מהחוזה של רוביו בשביל להחתים שחקן נוסף בשוק החופשי במקומו והם עשו זאת יפה מאוד, כאשר הם עוד השיגו בחירה מהג'אז עליו (שהיא אמנם צפויה להיות מוגנת טופ 14, אבל אם יוטה מפסידה את הצמד היל והיווארד בקיץ עכשיו, הם קרוב לוודאי ידרדרו השנה).

4. רק לפרוטוקול – היל השנה עבר סופית את רוביו וכעת נחשב לטוב ממנו. בעיניי לפחות…

יונתן .S.
יונתן .S.
1 ביולי 2017 0:27

אגב – מתחילה להיווצר אינפלציה של רכזים חופשיים בשוק.

הרבה קבוצות שנקשרו לניסיון להביא רכז מהשוק החופשי הקיץ דאגו לעצמם עוד לפני הפתיחה הלילה.

שיקגו הביאו את כריס דאן.
ברוקלין הביאו את ראסל.
פילי הביאה את פולץ בדראפט.
סקרמנטו הביאו את פוקס ואת פראנק מייסון מהדראפט.

ומאידך, רונדו כעת גם נוסף לשוק החופשי. אני מאמין שכרגע זה אומר שסוכני הרכזים יילחמו בשבילם על שתי אופציות עיקריות: מינסוטה והספרס. וזה עשוי להשפיע לא מעט על גובה החוזה שלהם.

אל תתפלאו שבמידה ולאורי יעזוב את טורונטו שהם לא יהפכו בעצמם לקונים פוטנציאלים בשוק הזה של הרכזים. בעיקר ניסיון לחמוד אופציות זולות יותר כמו רונדו או טיג ואז אולי לנסות להביא שחקן כמו גאלינרי או גיי לשם.

אופציות נוספות שיכולות להיות כסוס שחור?
אורלנדו – כי כבר יצאו מספיק דיווחים שהמועדון לא סגור אם באמת ניתן לתת לפייטון את המפתחות לניהול הקבוצה על המגרש בעתיד.
ניו יורק ניקס – ג'קסון עזב ולא בטוח שרוז בהכרח יישאר. אולי הם כן יצליחו למוך עדיין שחקנים מעניינים לשם מהשוק החופשי, אבל זה באמת LONG SHOT.

הייתי מחשיב גם את דנבר, אחרי השנה ההפכפה של מודאיי, אבל נראה שהם עדיין ALL-IN לגביו, אז הם יעדיפו להשקיע את רוב הסכום שיש להם על עמדות אחרות.

יונתן .S.
יונתן .S.
1 ביולי 2017 0:34

ולגביי הסיטואציה החדשה במינסוטה לאחר העברת רוביו – מהלך ברור בניסיון להשיג רכז בכיר מהשוק החופשי. אין ספק שהם גם קראו את השטח כנדרש, כי הם בטח כבר הבחינו עוד בדראפט שהיריבות הכי גדולות על השוק הזה בסיום העונה (הבולס, הסיקסרס ואף הנטס והקינגס) דאגו לעצמן לפני פתיחת המורטוריום.

המצב שלהם הוא כנראה הכי מעניין והכי וודאי, מבחינה כלכלית, לאותם רכזים חופשיים.
הם יידרשו לרכז שיכול לקלוע ומסוגל גם לקחת את המשחק עליו בתור סייד-קיק לבאטלר, כאשר צריך לתת לטאונס להתפתח בקצב שלו, ללא עומס מנטאלי מיותר, אך בידיעה שיש לו את המקום להיות ה-GO TO GUY כאשר ירצה ויוכיח את עצמו. לכן, אני הייתי מנסה ללכת על לאורי או היל, מאשר טיג, עליו פחות הייתי מסתכל בתור סייד-קיק. עוד באטלנטה פחות חשתי לגביו תחושות של מנהיגות ולטעמי באינדיאנה הוא הוכיח זאת, כאשר למרות עונה טובה, לא ניכר שהוא היה דומיננטי מספיק בהובלת הקבוצה.

יונתן .S.
יונתן .S.
1 ביולי 2017 0:44

ונק' אחרונה לבינתיים – אנקדוטה על הקליפרס.

מצחיק איך לפני שנתיים ה-CORE של הקליפרס הכולל את CP3,גריפין, רדיק ואף את ריברס ובאלמר – נועלים את דיאנדרה ג'ורדן בביתו עד שהם משכנעים אותו לבצע את המעשה ה-"לא אתי" ולחזור בו מההסכם בעל פה עם המאבריקס.

כיום? יש סיכוי שכולם סביבו עוזבים והוא יישאר שם עם החוזה השמן שלו לבד.

יונתן .S.
יונתן .S.
1 ביולי 2017 0:51

+1

סגירת תפריט
133
0
Would love your thoughts, please comment.x